sobota, 10 listopada 2012

At the very beginning..

W dniu dzisiejszym postanowiłam dołączyć do jakże zacnego i intrygującego świata blogosfery . Od pewnego czasu obserwuje blogi związane z motywacją, samodoskonaleniem oraz przede wszystkim te lingwistyczne. Mają one dla mnie różne funkcje, niektóre przeglądam tylko jednym okiem, inne wchłaniam z powodu niesamowitego profesjonalizmu i pasji, a inne dają mi często ogromną siłę i motywacje, których nierzadko bardzo potrzebuje. Dlaczego postanowiłam prowadzić bloga? Chyba nie z powodu mody czy trendu, ale z potrzeby pisania, rozwijania się, motywacji i komunikacji z ludźmi o zbliżonych do mnie zainteresowaniach. Początki pewnie będą bolesne i trudne, ale mam nadzieję, że rozwinie się to w coś ciekawego i stymulującego. Planuje udostępniać posty w innych językach, głównie w angielskim, który studiuje.
Zapraszam bardzo serdecznie i proszę o jakiekolwiek komentarze. Myślę, że każda forma komunikacji sprawi mi ogromną przyjemność:)
Enjoy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz